Zabiegi Medycyny Estetycznej

Jak powrócić do formy sprzed ciąży?

Jak powrócić do formy sprzed ciąży

Wiele kobiet po zajściu w ciążę przestaje o siebie dbać. To zrozumiałe, że nie mają na to tak wiele czasu jak dawniej, ich życie zmienia się o 180 stopni. Podpowiadamy, jak powrócić do formy sprzed ciąży.

Zadbaj o włosy

Bardzo wiele kobiet boi się farbować włosy w trakcie ciąży. Ich niepokój budzi wpływ chemikaliów zawartych w kosmetykach do koloryzacji na rozwijający się płód. Po ciąży z kolei nie ma czasu na wizytę u fryzjera, bo nie ma z kim zostawić dziecka. Jednak trzeba go znaleźć, podciąć zniszczone końcówki, zafarbować włosy, aby przykryć odrosty i ewentualne siwe włosy. Pamiętaj też o tym, aby po każdym myciu głowy, nałożyć sprawdzoną odżywkę na długość. Dzięki niej włosy nie będą suche i szorstkie, lecz gładkie i aksamitnie miękkie.

Zainwestuj w kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Szara, zmęczona i sucha cera nigdy nie wygląda dobrze. Kup sobie dobry peeling lub szczoteczkę soniczną, którą będziesz regularnie masować twarz. Dzięki temu prostemu trikowi ładnie ją rozjaśnisz i pozbędziesz się szarawego odcienia. Pamiętaj też o regularnym stosowaniu kremów o działaniu nawilżającym i kremu pod oczy.

Dobre kosmetyki do makijażu mogą wiele zmienić

To, że masz małe dziecko, nie znaczy, że nie możesz się pomalować, gdy idziesz z nim do parku. Kup dobre kosmetyki do makijażu – paletkę cieni w swoich ulubionych kolorach, eyeliner, bazę pod cienie, tusz do rzęs, kredkę do brwi, szminkę, róż i puder. Dzięki prostemu makijażowi będziesz wyglądała pięknie i promiennie.

 

Nadaj kształt swoim paznokciom i je pomaluj

Młode matki często zaniedbują swoje paznokcie. W rezultacie każdy z nich ma inny kształt płytki. Dlatego też warto opiłować je wszystkie na jednakową długość i kształt. Następnie sięgnij po lakier w cielistym odcieniu i pomaluj płytkę. Dzięki temu, że stawiasz na odcień nude, nie będzie widać ewentualnych odprysków.

Zdrowa dieta

Aby twoje włosy były zdrowe i nie wypadały, a skóra gładka i wolna od wyprysków, powinnaś jeść dużo owoców i warzyw, produktów pełnoziarnistych, a także gotowanych jaj, orzechów i nasion. Dostarczą one twojej skórze antyoksydantów zwalczających wolne rodniki oraz cynku, krzemu i selenu – minerałów niezbędnych dla mocnych włosów i paznokci.

Regularna aktywność fizyczna

Po ciąży wiele kobiet boryka się z problemem zbędnych kilogramów. Warto chodzić z dzieckiem na długie spacery i zapomnieć o dojadaniu po nim posiłków. Gotuj dla siebie zdrowo i niskokalorycznie, a szybciej odzyskasz zgrabną sylwetkę sprzed ciąży.

Dodaj komentarz